piątek, 26 czerwca 2015

Niebieski motyl - kolczyki, naszyjnik i bransoletka z żywicy

Zainspirowana nowym Wyzwaniem Szuflady oraz pomysłem Gościnnej Projektantki, jak również kolorem pracy, którą zaprezentowała w banerku - chciałabym przedstawić moje Niebieskie Motylki.


Komplet składa się z bransoletki, kolczyków oraz naszyjnika. Metalowe ramki, a w nich grafika motyli zalane są wysokiej jakości żywicą.


Bransoletka jest na satynowym, czarnym sznurku, ozdobionym metalowymi koralikami w kolorze srebrnym. Dzięki specjalnym supełkom - jest regulowana.


Kolczyki to dwa skrzydła motyla zawieszone na srebrnych biglach.


Ostatnim elementem jest naszyjnik zawieszony na błękitnej, potrójnej wstążce, której długość można również regulować.

Zapraszam do mojego skromnego sklepu, gdzie możesz kupić: KolczykiNaszyjnikBransoletka.

Mój Niebieski Komplet zgłaszam do Wyzwania Szuflady. Mam nadzieję, że się spodoba :)


4 komentarze: