piątek, 25 marca 2016

Przepis na wianek wielkanocny

Zbliżają się Święta Wielkanocne - a z nimi duże zakupy w supermarkecie.
Na jednych z nich zobaczyłam wiklinowy biały wieniec - i choć wcale nie maiłam zamiaru robić dekoracji świątecznych, nie mogłam się powstrzymać. Dokupiłam jeszcze jedną gałązkę sztucznych forsycji i akurat była wyprzedaż styropianowych jajeczek, więc też wzięłam :)


I tak po powrocie do domu ścięłam kilka gałązek bukszpanu i wierzby z kotkami i powstał taki wieniec Wielkanocny. A oto przepis na niego:

- wiklinowy wieniec (podstawa wianka) - ok. 15 zł
- gałązka forsycji (sztuczna) - 3,50 zł lub żywa, jeśli ktoś ma w ogrodzie
- 6 styropianowych jajeczek (pomalowane) -ok. 6 zł
- 4 gałązki bukszpanu
- 8 gałązki wierzby z kotkami
- duża kokarda
- pistolet do kleju i klej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz