sobota, 3 czerwca 2017

Prezent z okazji Pierwszej Komunii Świętaj - szkatułka z baletnicą.

Maj oraz początek czerwca to czas Pierwszych Komunii Świętych. Mnie czeka to za rok, ale patrząc na zmagania znajomych rodziców rodziców w tym roku, już się boję.
Mam nadzieję, że uda mi się przekonać moje dziecko, że nie najważniejsza jest ta cała oprawa, to mini wesele, stroje, goście i prezenty, ale ważne jest to co w serduszku, to przygotowanie duchowe...

Na okazję tej pięknej uroczystości powstała szkatuła, z zewnątrz wyglądająca na ozdobny przedmiot i nie zdradzająca okazji, z jakiej zostanie podarowana. Taki był zamysł od początku, aby mogła służyć przez lata, a nie stała się pamiątką schowaną na strychu.


Istotne były kolory - połączenie "komunijnej" bieli i niebieskiego, ulubionego koloru przyszłej właścicielki.


Dla mnie ważne były detale, aby szkatułka nabrała niepowtarzalnego charakteru - kryształowy uchwyt, zdobienia pastą strukturalną, turkusowa baletnica na wieku...


Wnętrze zawiera najważniejsze informację, z jakiej okazji, od kogo i datę.

Uważam, że wyszła naprawdę skromnie, delikatnie i po prostu cudownie, Mam nadzieję, że nowej właścicielce, też przypadnie do gustu.

Pozdrawiam
QC Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz