poniedziałek, 23 lutego 2015

Komplet świecznik i zakładka: "Zielony bambus"

Witajcie!
Dziś chciałabym zaprezentować moje najnowsze dzieło, stworzone specjalnie dla mojej kuzynki Kasi, w ramach podziękowania za pomoc przy moim firmowym logo.
Kasia lubi kolor zielony oraz wszystko co kojarzy się z Chinami i ich kulturą. Mam nadzieję, że udało mi się trafić w jej gust i że prezent się spodoba.
PS. Uwielbiam zdobić przedmioty z myślą o konkretniej osobie, szczególnie jeśli tą osobę znam i wiem co lubi. To naprawdę przyjemna sprawa :)


A oto zestaw świecznik + zakładka do książki. 
Zielony, świeży z motywem bambusa oraz chińskimi znakami.
Zakładka do książki - jak zawsze dwustronna. Jedna strona widoczna na zdjęciu powyżej, druga na zdjęciu niżej. Do zakładki dodałam biały chwost. Może czerwony byłby bardziej chiński, ale nie pasował by do całości, tak więc jest biały.


Świecznik to drewniana kostka, z wgłębieniem na świeczkę "podgrzewacz". Jest niewielki, spokojnie zmieści się na parapecie okna, na biurku czy szafce nocnej, ale prezentuje się naprawdę bardzo ładnie. Dodatkowo jego soczyście zielony kolor nie da mu zniknąć wśród innych przedmiotów.


 Kasiu jeszcze raz dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie.

2 komentarze: