czwartek, 9 kwietnia 2015

Kartka na roczek dla chłopca

Witajcie!
Zostałam poproszona o wykonanie kartki na pierwsze urodzinki dla chłopca.
No cóż, może nie jest to moim atutem, ale przecież rękodzielnik potrafi, więc czemu nie?
Ograniczona materiałami, które pozostały mi z warsztatów Wielkanocnych z dziećmi, oraz kilkoma innymi dodatkami stworzyłam takie oto karteczki.
Dwie, bo sama lubię mieć wybór, więc dlaczego nie dać go również moim klientom.

kartka na urodziny

Pierwsza ze słodkim misiem w towarzystwie gwiazdek, kokardek i guziczków. Poniżej zaprezen-towałam kolory kopert do wyboru. Ja stawiam na różową!




Na drugiej kartce "zawiesiłam" na sznurku flagi z literkami. Literki można przesuwać. Dodatkową ozdobą są samochodziki oraz srebrne i złote "perełki". Jeśli chodzi o kopertę - polecam czerwoną.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz