sobota, 16 maja 2015

Rozmarzone, romantyczne świeczniki z zielonym kryształkiem

Witajcie!
Zainspirowało mnie nowe wyzwanie Szuflady i jej Gościnnej projektantki - "Majowe Marzenia".
Monika Pie pisze, że nie zawsze było łatwo ale zawsze była to radość, która trwa do dziś, bo uwielbia tworzyć!
Ja też tak mam. Po prostu uwielbiam robić, to co robię i mimo wszystkich przeciwności, które po drodze spotykam, nadal chcę to robić. Bo jak wyjdzie mi coś co się podoba innym lub coś z czego jestem szczególnie dumna, to rozpiera mnie radość.
Ale do rzeczy, chciałabym przedstawić Wam dziś moje Rozmarzone Świeczniki z zielonymi kryształkami. Świeczniki wykonane są z drewna olchowego. Mają 10 cm wysokości i możliwość długiego użytkowania, dzięki wymiennym wkładom - podgrzewaczom.


  Wiosenne, kwiatowe trochę romantyczne...


Zgłaszam moje świeczniki na Wyzwanie goscinnej projektantki maja




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz