niedziela, 25 stycznia 2015

Biżuteria z żwicy - naszyjnik z różowym kwiatkiem

Długo się zastanawiałam co z moich prac nad żywicą pokazać jako pierwsze. Chciałam, aby była ona wyjątkowa i taka "typowo moja", żebyście od razu wiedzieli, że tą pracę wykonała Jagoda QC, ale ten naszyjnik urzekł mnie tak bardzo, że to właśnie jego pragnę zaprezentować jako pierwszego.


 Ręcznie zatopiony naturalny kwiat w żywicy - stworzył wspaniałą formę półkuli, a następnie osadzony na medalionie w kolorze brązu. Zawieszony na czarnym sznurku jubilerskim. Wymiary: średnica medalionu: 33 mm, dł. sznurka ok. 35 (x 2) cm.

 
Już niedługo będę miała zaszczyt zaprosić Was na moją stronę internetową i do mojego sklepu pod adresem: www.qcjagoda.pl Ruszam już w lutym. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz