czwartek, 29 stycznia 2015

Szkatułka "Niech żyje bal" bordo ze złotem

Witajcie!
Czy już wspominałam, jak lubię wyzwania?
Dziś coś nowego, coś innego - prostego, a zarazem eleganckiego. Temat iście karnawałowy, a więc i u mnie taniec i zabawa z odrobiną złota. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.


Szkatułka na biżuterię. Biała z bordowym wieczkiem, z motywem żyrandoli, z wielkich, dostojnych sal balowych. Dodałam również tańczącą parę wyciętą ze sklejki, w kolorze złotym, z odrobiną brokatu. Całość reprezentuje się naprawdę elegancko.


Moją pracę zgłaszam do Wyzwania Szuflady. Zgłoszono już wiele biżuterii, a teraz ja zgłaszam szkatułkę do jej przechowywania.



1 komentarz:

  1. Super pomysł na szkatułkę. Podoba mi się dobór kolorów i przemyślane dodatki. Skromnie, ale bardzo elegancko!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń