czwartek, 15 stycznia 2015

Zegar decupage z kotem

Witajcie!
Trochę zaniedbałam mojego bloga, to z powodu remontu, który zaczął się już przed Świętami i jakoś nie może się skończyć. Za to moja pracownia jest już prawie gotowa. Jeszcze kilka zamówionych sprzętów musi do mnie dotrzeć, parę drobnostek, jak porządne oświetlenie i jeszcze więcej półek (bo zawsze mi brakuje miejsca) i ruszam pełną parą. W przygotowaniu jest też moja strona internetowa, także już niedługo zaproszę Was na jej otwarcie.


Dziś chciałabym zaprezentować zegar z kotem. Bardzo spodobał mi się ten motyw, ale długo nie mogłam go nigdzie dopasować. Myślę, że w końcu mi się udało, bo wygląda naprawdę ciekawie. Kremowe tło, ciemno niebieski kot, z czerwonymi dodatkami. Całość pochlapana czerwoną i niebieską farbą.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz