poniedziałek, 13 października 2014

Książka szkatułka imienna

Coś na specjalne okazje! Szkatułka, która wygląda jak książka. Dodatkowo jest spersonifikowana. Zamiast kartki z życzeniami z okazji urodzin, chrzcin, komunii czy ślubu. Jest idealna, ponieważ zostanie z obdarowaną osobą na długo - może przecież pełnić funkcje użytkową - i będzie Jej nas przypominać, za każdym razem jak wyciągnie ze szkatułki biżuterię/spinki do włosów/zabawki.


"Okładka" posiada tytuł oraz nazwisko autora (tu osoby obdarowywanej)

Tył "okładki" to już według uznania, może być biografia autora (np. data urodzin lub chrztu, czy ślubu) oraz/lub życzenia. Ja zdecydowałam się na życzenia - ręcznie pisane (choć mogą też być drukowane) i zabezpieczone lakierem, aby się nie rozmazały czy starły.




















Widok z boku. Linie imitujące kartki oraz mały chwost, który może również służyć jako uchwyt do otwierania szkatułki. Całość wykonana metodą decupage i patynowana srebrem. Grzbiet "książki" również zawiera tytuł i nazwisko autora (brak zdjęcia). Mam nadzieję, że obdarowanej osobie ta szkatułka podoba się, tak jak mnie.





















Chcesz zamówić? Skontaktuj się ze mną:
ja_goda@vp.pl
Jagoda tel. 509 220 198

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz