poniedziałek, 6 października 2014

Skrzyneczka ze wzorem ludowym




Dużą popularnością cieszą się wzory ludowe. Niestety wzory ludowe mojego regionu Warmii są bardzo proste, wręcz powściągliwe. Popularne barwy to ciemna zieleń, bordo, granat. Obok, po prawej, fragment ludowego stroju Warmii:


I choć naprawdę z całej siły chciałabym wspierać mój region, to kolory te są smutne i mało ciekawe.

Dużo większą popularnością cieszy się folk Łowicki


Zrobiłam więc szkatułkę z przegródkami, na biżuterię lub inne drobiazgi, a docelowo miała być na herbaty. Tu pole do popisu, jeśli chodzi o zastosowanie ma właściciel. Wykorzystałam motywy folkloru łowickiego. Cena: 50 zł (na zamówienie)

 A na koniec, moja córeczka w stroju ludowym (prawie kompletnym) i koronie, podczas warsztatów z tańca ludowego organizowanych przez UWM w Olsztynie.


Cena:
Szkatułka 60 zł
Kontakt: ja_goda@vp.pl

1 komentarz: